muhrenjohansson

Direktlänk till inlägg 1 februari 2013

Mina första doptårtor är hämtade!

Av Sandra Muhren Johansson - 1 februari 2013 20:57

Har idag gjort mina allra första doptårtor, en liten tjej ska döpas imon! Så de blev mycket rosa och tjejigt!

Oh allt e tack vare Emmie som sprider min blogg, tusen tusen tack!!

 

På första tårtan hamnade denna lilla bebis, på en röd filt oh ett hjärta på rumpan!

 

 

   

 

 

 

Andra tårtan hamna dessa söta små rosa conversen!

 

 

 

   

 

 

 

Tredje tårtan skulle pyntas med flickans namn och lite blommor!

 

 

 

   

 

 

Tjejigare än så här blir de nog inte! ;-)

 

De va allt för idag, snart kommer de nya tårtor och bakverk.. Redan på söndag e dags för ännu en tårt, kusin vitamin fyller ju hela 15 år idag!!

 

Kram//Sandra

 

 



 
 
hanna

hanna

2 februari 2013 20:24

Tusen tusen tack!
Dop va superfina och jag är så nöjd! Hela släkten tyckte också att dom va fina :D
Jag har länkat dig i min blogg, hoppas de inte gör något, hihih.

http://iingetnaamn.blogg.se

Sandra Muhren Johansson

2 februari 2013 22:33

Varsågod oh va roligt oh höra, tack! :)
Hoppas dem smakade gott också.
Absolut de får du gärna göra, tack!

 
Ingen bild

Nettan

3 februari 2013 03:03

Jag vill oxå ha en roooosa tårta :) !!!

Sandra Muhren Johansson

3 februari 2013 08:37

Får vi fixa när du fyller år då ;) hehe

 
Caroline

Caroline

3 februari 2013 23:36

Hej! Hur mycket tar du per tårta? Superduktig är du och undrar om du vore intresserad att göra tårtor till min sons dop :)
Mvh Carro

http://Carolinemodin.blogg.se

Sandra Muhren Johansson

4 februari 2013 06:30

Hejsan! Jag tar 300 kr per tårta, om man vill ha liknande som dem gjort. :)
Tack, ja absolut., bor du i Göteborg?
Kontakta mig på mig mejl murre_90_@hotmail.com
Med vänlig hälsning, Sandra

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra Muhren Johansson - 23 december 2013 21:44

Året börjar gå mot sitt slut, och i år har jag hunnit baka 46 fina, vackra och roliga tårtor! Heeelt fantastiskt, tack alla tårtköpare! Här nere kommer lite bilder på några av alla ja gjort i år! ...

Av Sandra Muhren Johansson - 2 november 2013 12:53

Alla tårtor!

Av Sandra Muhren Johansson - 2 november 2013 12:52

[Bild] Alla tårtor! [Bild] [Bild] [Bild] [Bild]

Av Sandra Muhren Johansson - 1 november 2013 22:29

Inte helt färdig, men tårtor till 50 personer.. Oh ja den e lite skev, gaaah för mosad banan och sylt i! Oh en liten smygtit på tredje, helt klart resultat kommer imon! ...

Av Sandra Muhren Johansson - 1 november 2013 22:26

Först hade jag en födelsedagstårta till en 18 åring! Sen en tårta till en liten 1 åring! Sen hade vi 2 födelsedagstårtor! Sen lite dekorationer som åkte till nossebro! ...

Presentation


Hej,här har ni Sandra 22 år med stort intresse för tårtor och bakning! Här kommer i första hand läggas upp bilder på bakning.. men kanske lite annat skojj också!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards