muhrenjohansson

Alla inlägg under maj 2013

Av Sandra Muhren Johansson - 29 maj 2013 20:13

Nu har ja lovat mig själv en paus från tårtorna, de e alldeles för mycket stress för min kropp nu.. den börjar säga ifrån! Kanske dags oh lyssna då?! Men förhoppningsvis hinner ja baka lite annat smått oh gott, själv klart blir de tårtor till mina Goa släktingar som snart fyller år! :)

Av Sandra Muhren Johansson - 25 maj 2013 22:02

Prinsess tema till en flicka som fyllde 1 år!

Av Sandra Muhren Johansson - 9 maj 2013 22:14

jobbade sjunde dagen på rak idag och har bara 4 kvar.. Så de skadar ju inte med lite extra jobb så här på kvällen! ;) liiiite sliten!
Beställning på kanelbullar och tårta tills imon! Tusen tack!
Jätte roligt att folk ser och verkar tycka om de jag gör, blir sååå glad :)
Nu hoppas jag bara hon som beställt detta blir nöjd, håll tummarna!
Tårtan kommer upp här imon eller dem närmsta dagarna, kan ta bättre bild än dem ja tagit ikväll, ljuset saknas ;)

Ha en trevlig kväll!

Av Sandra Muhren Johansson - 3 maj 2013 23:48

Dags för studenten och kanske en studenttårta?
Jag kan hjälpa dig, med hela tårtan eller kanske bara lite små sådana här hattar?! :)

Ovido - Quiz & Flashcards